Linkek a témában:
Chutney vagy csatni címke tervezése
Magyarországon is elterjedt szerencsére a chutney készítés jó szokása, hiszen ez a lekvár kategóriába tartozó, alapvetően fűszeres szósz féleség nagyszerű kiegészítője étkezésünknek.
Reklámdekorációk tervezése
A grafikai feladatok között a logó és arculattervezés után következik a reklámdekorációk tervezése és kivitelezése. Azért utána, mert logikus, hogy az arculati elemeknek és színeknek is meg kell jelennie a cégtáblán, illetve a céges reklámtáblákon.
Lekvárcímke, lekvármatrica tervezése
Nemcsak szebb, hanem marketing szempontból is jobb, ha a befőttes, és a lekváros üvegünket, melyet értékesíteni próbálunk, egyedi címkével látjuk el. A címke természetesen nemcsak díszít, hanem informál, olyan adatokat tartalmaz, amelyek a vásárló számra is fontosak, például mi van az üvegben, mikor készült, ki a készítője, mi a szavatossága, és hogy a készítő termékei hol érhetők el.
Borcímke tervezés és boros címke készítés
A bor készítésének a feladata a borászra tartozik, míg a címke tervezés grafikusi feladat. Nehéz borcímkét készíteni, megtervezni, mivel a borász, a szőlősgazda egy éven át dédelgeti a szőlőjét, majd folytatva a pincében, annak levét és úgy beszél róla, mint saját gyermekéről, ezért nagyon fontos, hogy a grafikus is megismerje a bort, a termőhelyet, és a borász kötődését a borához.